نمای کامپوزیت پمپ بنزین

نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین

به طور قطع می توان گفت نمای کامپوزیت بهترین مصالح برای بازسازی و طراحی خاص نمای پمپ بنزین و جایگاه های سوخت می باشد. برای استفاده از نما کامپوزیت در جایگاه سوخت معمولا از ورق کامپوزیت اقتصادی به کارگیری می شود که مقرون به صرفه ترین نوع ورق ها می باشد. استفاده از نمای کامپوزیت پمپ بنزین دارای مزیت فراوانی است. از مهم ترین مزیتی که باعث شده است تا از این محصول در جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز مورد استفاده قرار گیرد خاصیت ضد حریق بودن و نسوز بودن آن است.

با گفت این مطالب شاید این سوال برای شما به وجو آید چرا در پمپ بنزین ها از ورق کامپوزیت آلومینیوم استفاده می شود؟ ورق کامپوزیت به عنوان نمای کامپوزیت در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول منحصر به فرد در چند سال اخیر در کارخانجات ایرانی تولید می شود. در واقع می توان گفت ورق کامپوزیت آلومینیوم به محصولی ساخته شده از ورق های نازک آلومینیومی و هسته میانی پلی اتیلن گفته می شود.

از ورق های کامپوزیت به طور عمده در نمای ساختمان مسکونی، تجاری و تفریحی استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت در چند سال اخیر با تولید و عرضه ورق کامپوزیت جایگاه سوخت در بازار میزان آتش سوزی ها و برخی مشکلات در پمپ بنزین و پمپ گاز بسیار کاهش یافته است. در حال حاضر اغلب مکان های سوخت گیری جهت افزایش امنیت در مقابل آتش سوزی از ورق کامپوزیت آلومینیوم استفاده می نمایند. قیمت ورق کامپوزیت جایگاه سوخت معمولا از دیگر نمونه های ورق کامپوزیت تولید شده در کارخانه مناسب تر است. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا با خصوصیات نمای آلومینیومی در پمپ بنزین بیشتر آشنا شوید.

پمپ بنزین

نمای جایگاه پمپ بنزین

نمای پمپ بنزین

در پاسخ به این سوال که چرا باید از نمای کامپوزیت در جایگاه سوخت و پمپ بنزین استفاده کرد؟ باید بیان کرد که استفاده از نمای کامپوزیت به جهت داشتن برخی ویژگی های منحصر به فرد برای نمای پمپ بنزین پیشنهاد می گردد. از مهم ترین ویژگی های این نما می توان به این موارد اشاره کرد: پانل کامپوزیت آلومینیوم دارای بیمه نامه 15 ساله در مقابل هر گونه تغییر رنگ فوم و… می باشد. به جهت قابلیت فرم پذیری بالا، تنوع طراحی و اجرا در نمای کامپوزیت نامحدود است. این متریال وزن بسیار سبکی دارد و برای بازسازی نمای جایگاه پمپ بنزین بر روی سازه های قبلی کارایی دارد.

ورق های کامپوزیت دارای کلیه گواهینامه ها و تاییده های معتبر می باشد. به طور کلی می توان گفت نمای کمپوزیت پمپ بنزین امروزه مورد توجه صاحبان جایگاه سوخت قرار گرفته است. برای طراحی و زیبایی سکوهای پمپ بنزین می توانید از ورق های کامپوزیت به بهترین شکل استفاده کنید. ما در شرکت راسا کامپوزیت افتخار طراحی و اجرای نمای کامپوزیت پمپ بنزین های متعددی را در کارنامه کاری خود دارا هستیم با خیالی آسوده و راحت شما عزیزان می توانید طراحی جایگاه های سوخت، گاز و پمپ بنزین را به ما بسپارید.

ساخت نمای پمپ بنزین در سمنان

معماری جایگاه سوخت می تواند نقش بسیار مهمی در زیباسازی و بالا رفتن کیفیت خدمات جایگاه سوخت به همراه داشته باشد. که به رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش و در نهایت افزایش سود برای صاحبان جایگاه سوخت منجر خواهد شد. برای ساخت نمای پمپ بنزین در سمنان می توانید از متریال های مختلفی برای پوشش این جایگاه استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید نمای کامپوزیت با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که به همراه داد یکی از بهترین متریال های نمای جایگاه سوخت و یا پمپ بنزین محسوب می شود.

ورق کامپوزیت جهت استفاده در نمای پمپ بنزین توسط شرکت های تولید کننده زیادی ساخته و تولید می شود. ورق کامپوزیتی که مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای رویکرد ضد حریق و نسوز بودن نصب و اجرا شود. با توجه به خصوصیات این ورقه ها شاید این سوال برای شما به وجود آید ورق کامپوزیت چگونه ساخته می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که ساختار تولید ورق کامپوزیت آلومینیوم از مواد پلی اتیلن به عنوان هسته میانی و لایه های بسیار نازک آلومینیومی به عنوان پوشاننده ساخته می شود. این مدل از ورق کامپوزیت با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد در مکان های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت برای ساخت نمای پمپ بنزین به بهترین شکل ممکن ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از نمای کامپوزیت جهت زیباسازی این جایگاه استفاده کنید.

نمونه کار های ما در سمنان

 

نمونه کارهای نمای پمپ بنزین راسا کامپوزیت

شما عزیزان می توانید در تصاویر زیر نمونه کارهای راسا کامپوزیت مربوط به نمای پمپ بنزین را مشاهده نمایید.

 

ساخت نمای پمپ بنزین

اغلب افراد در هنگام استفاده از نمای کامپوزیت این سوال برایشان به وجود می آید نمای کامپوزیت چیست؟ و به چه علت از این نما در جایگاه پمپ بنزین و سوخت استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوالات باید بیان کرد که نمای کامپوزیت پوشش مدرنی از ورق های آلومینیومی طرح دار با ضخامت های 3 تا 6 میلیمتر است که به وسیله شاسی آهنی یا آلومینیومی به سازه اصلی وصل می گردد.

توجه داشته باشید نمای کامپوزیت به دلیل خصوصیات منحصر به فرد ورق های کامپوزیت مانند: سبکی، تنوع طرح و رنگ، پوشش مدرن، سرعت بالای ساخت، مقاومت بالا و… در طراحی نما کاربرد فراوانی دارد. بهتر است در ساخت نمای کامپوزیت پمپ بنزین از ورق های کامپوزیت نانو استفاده شود. چرا که به دلیل ازدحام و تردد زیاد اتومبیل ها در پمپ بنزین آلودگی بسیار زیادی بر روی نمای پمپ بنزین ایجاد می شود.

از همین رو ورق های کامپوزیت آلومینیوم نانو با قابلیت شستشو می تواند در حفظ زیبایی نمای پمپ بنزین موثر باشد. در اجرای نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین می توانید از رنگ بندی های متفاوت و متضاد استفاده کنید.

تا برای افرادی که در جاده به دنبال جایگاه سوخت هستند نشانه بهتری باشد. این نکته مهم را در نظر داشته بشید نمای پمپ بنزین به اندازه تاسیسات فنی با اهمیت است پس اگر می خواهید پمپ بنزینی ایمن و پرفروشی را داشته باشید از نمای و ورق های کامپوزیت آلومینیومی در جایگاه سوخت، نفت و پمپ بنزین استفاده کنید.

ساخت نمای کامپوزیت

ساخت نمای کامپوزیت پمپ بنزین

نکات مهم در طراحی نمای کامپوزیت پمپ بنزین

همانطور که برای شما عزیزان در این مطلب گفته شد امروزه اجرای نمای کامپوزیت برای مکان ها و سازه های مختلف از جله برای نمای پمپ بنزین ها بسیار رواج دارد. این محبوبیت در اجرای کامپوزیت به دلیل مقاومت بالای ورقه های کامپوزیت و شستشوی راحت و هزینه های به صرفه ی آن می باشد.

همچنین علاوه بر این موارد اجرای کامپوزیت مزیت دیگری دارد آن هم این است که این ورقه ها به علت انعطاف پذیری و اندازه بندی های گوناگونی که دارند به ما کمک می کند تا طرح های جدید و به روز را در آن ها اجرا کنیم. توجه داشته باشید در طراحی نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر بگیرید. در ادامه با نکات مهم در طراحی نمای کامپوزیت آشنا خواهید شد:

  • باید برنامه ها و زیر ساخت های مناسبی برای پمپ بنزین ها در نظر گرفته شود.
  • در طراحی نمای کامپوزیت باید فاصله مناسب جایگاه های سوخت گیری از یکدیگر رعایت شود.
  • قرار گیری جایگاه ها در مناسب ترین نقطه شهر
  • بهتر است از ورق کامپوزیت نانو هایگلاس شاین پرمیوم باند در طراحی نمای پمپ بنزین استفاده شود.
  • برای اجرای نمای پمپ بنزین باید ابتدا طراحی سه بعدی انجام شود تا بتوانید خروجی انتهای کار خود را مشاهده نمایید.
  • طراحی نما جایگاه سوخت باعث می شود تا گروه اجرایی بتوانند متراژ تقریبا حدودی را برآورد نمایند.
طراحی نمای کامپوزیت

نکات مهم جهت طراحی نمای آلومینیومی پمپ بنزین

مزایای استفاده از نمای کامپوزیت در پمپ بنزین

نمای کامپوزیت جایگاه پمپ بنزین باید دارای استاندارد های شرکت نفت باشد که یکی از آنها استفاده از ورق کامپوزیت ضد حریق با گارانتی بلند مدت می باشد. که شما عزیزان می توانید با قیمت مناسب و اقتصادی این محصول را خریداری نمایید. ورق کامپوزیت برای نمای پمپ بنزین توسط شرکت های تولید کننده ورق کامپوزیت زیادی ساخته و تولید می شود.

ورق کامپوزیت پمپ بنزین جهت استفاده در جایگاه های سوخت باید دارای رویکرد ضد حریق و نسوز بودن نصب و اجرا شوند. استفاده از ورق کامپوزیت دارای مزیت فراوانی است از مهم ترین مزایای استفاده از این نما می توان به خاصیت ضد حریق و نسوز بودن آن اشاره کرد. در ادامه با مزایای استفاده از نمای کامپوزیت در پمپ بنزین آشنا خواهید شد:

نمای آلومینیومی جایگاه بنزین

نمای آلومینیومی پمپ بنزین

سرعت بالا در اجرای نمای کاپوزیت

طراحی و اجرای نمای آلومینیومی در جایگاه سوخت یا پمپ بنزین در مورد سرعت اجرای پروژه از اهمیت زیدی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت نمای کامپوزیت به دلیل سرعت بالا در نصب و اجرا مناسب ترین گزینه پوشش نمای جایگاه سوخت و پمپ بنزین می باشد.

اگر قصد دارید بهترین و مقاوم ترین طراحی را برای جایگاه پمپ بنزین، نفت و گاز انتخاب کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از نمای آلومینیومی استفاده کنید. سرعت اجرای این نما به نسبت نماهای دیگر بسیار بالا می باشد.

تنوع در طرح و رنگ نمای composite

به دلیل توسعه جایگاه های سوخت و رقابت شدید همواره این جایگاه ها در تلاش هستند طراحی خاص و متفاوت برای جایگاه سوخت و پمپ بنزین اجرا کنند. که نمای کامپوزیت به دلیل این که تنوع رنگ آن زیاد است و با طرح های مختلفی قابل اجراست مزایای زیادی نسبت به سایر متریال های نمای ساختمان دارد. برای طراحی خاص جایگاه های سوخت و پمپ بنزین می توانید از نمای کامپوزیت استفاده کنید.

سبکی وزن نمای کامپوزیت

سایبان های جایگاه پمپ بنزین ها معمولا توسط ستون های فلزی ساخته می شود. که با در نظر داشتن بادهای احتمالی و برف باید سازه مورد نظر طراحی گردد. توجه داشته باشید اگر متریال پوشش نما سنگین باشد هزینه های ساخت سازه افزایش خواهد یافت.

از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم از ورق های کامپوزیت برای پوشش نمای جایگاه سوخت و پمپ بنزین ها استفاده کنید. چرا که وزن این ورق ها بسیار سبک می باشد و برای نمای این جایگاه ها مناسب است.

ضد حریق بودن نمای composite

همانطور که می دانید با بروز برخی مشکلات ممکن است جایگاه های سوخت و پمپ بنزین در معرض آتش قرار گیرند. از این رو ورق های کامپوزیت ضد حریق گزینه ای مناسب برای پوشش نمای جایگاه های سوخت می باشد.

با در نظر داشتن این موارد برای پوشش نمای جایگاه پمپ بنزین نمای کامپوزیت را به شما پیشنهاد می کنیم. به طور کلی می توان گفت استفاده از نمای آلومینیوم کامپوزیت به دلیل داشتن خاصیت ضد اشتعال، وزن سبک و ثبات رنگ جهت نمای جایگاه پمپ بنزین پیشنهاد می گردد.

خصوصیات ورق کامپوزیت قابل استفاده در پمپ بنزین ها

اغلب افراد در زمان انتخاب و استفاده از نمای کامپوزیت این سوال برایشان به وجود می آید خصوصیات ورق های کامپوزیت به چه صورت است؟ و یا ورق کامپوزیت چگونه ساخته می شود؟ در پاسخ به این سوالات باید بیان کرد تولید ورق کامپوزیت آلومینیوم از ترکیب پلی اتیلن به عنوان هسته میانی و لایه های بسیار نازک آلومینیومی به عنوان پوشاننده ساخته می شود. این ورق با توجه به ساختاری که دارد در مکان های متعدد جهت نمای ساختمان استفاده می شود. در ادامه با خصوصیات ورق کامپوزیت به طور کامل آشنا خواهید شد:

  • ورق کامپوزیت از استقامت حریق بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • این ورق ها توسط تست حرق چک می شوند.
  • ورق کامپوزیت در برابر ضربه و سختی بالای پانل در برابر خم شدن نمی شکند و در شرایط طوفان تخریب نمی گردد.
  • رنگ اصلی مصرفی در ورق نمای پمپ بنزین ها pvdf می باشد.
  • این پانل ها در مقابل باران های اسیدی و اشعه مقاوم هستند.
  • این متریال به جهت ساختار ضد زلزله است.
  • دارای بیمه نامه 15 ساله در مقابل هر گونه تغییر رنگ و…
  • قابلیت فرم پذیری زیاد جهت اجرای انوع طراحی های زیبا مخصوص نمای جایگاه پمپ بنزین
  • ثبات رنگ ورق ها در برابر آفتاب و باران
  • ورق آلومینیوم کامپوزیت دارای خاصیت ضد اشتعال می باشد.
  • وزن بسیار سبک ورق های آلومینیوم کامپوزیت جهت بازسازی نمای جایگاه بر روی سازه قبلی
  • ورق کامپوزیت ز نظر نگهداری بر خلاف سایر مصالح نیاز به عملیات خاصی ندارد.
  • وجود لایه پلی اتیلن و آب بندی و حضور هوای محبوس بین ورق ها خاصیت مهم دیگر این متریال است.
  • رنگ این ورق حاوی نوعی رزین بوده و در نتیجه گرد و غبار به آن نمیچسبد و نیاز به شستشو نخواهد داشت.
  • pvdf هنگام خم کاری شکست روی آن ایجاد نمی شود.
ورق کامپوزیت

خصوصیات ورق آلومینیومی قابل استفاده در پمپ بنزین ها

متریال مناسب نمای کامپوزیت پمپ بنزین ها

همانطور که می دانید رابطه ی نما و متریال در یک جهت است هر چقدر متریال با کیفیت تر باشد بدون شک نمایی با کیفیت تر خواهید داشت. از همین رو انتخاب متریال مناسب و با کیفیت برای نمای پمپ بنزین، نفت و گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید در هنگام انتخاب متریال مناسب برای پمپ باید به زیبایی، مقاومت و قیمت آن توجه ویژه ای داشته باشید.

بدون شک در چند سال اخیر طبق تجرییات به دست آمده بهترین متریال برای جایگاه های پمپ بنزین نمای کامپوزیت است. این نما ضد اشتعال می باشد از همین رو به بهترین شکل از پمپ بنزین محافظت می کند و از بروز هر گونه مشکل جلوگیری می کند.

از مهم ترین مزیت استفاده از کامپوزیت می توان به سرعت بالای اجرای این نما اشاره کرد. در کنار این موارد بهتر است بدانید تنوع طرح و رنگ کامپوزیت بسیار متنوع می باشد. سبکی این وزن نما نیز باعث می شود تا خسارات این نما بر اثر وقوع برخی حوادث کمتر بوده و ترمیم و بازسازی آن نیز با سرعت بالا انجام گیرد.

متریال نمای آلومینیومی

متریال مناسب نمای آلومینیومی پمپ بنزین ها

قیمت نمای کامپوزیت پمپ بنزین

قیمت ورق و نمای کامپوزیت آلومینیوم را مواد تشکیل دهنده آن تعیین می کند. ورق کامپوزیت با استفاده از مواد پلی اتیلن و لایه های آلومینیومی ساخته می شوند توجه داشته باشید که مواد اولیه این محصول به صورت وارداتی به ایران عرضه می شود.  طرح ها و رنگ های کامپوزیت هر کدام دارای قیمت مشخص می باشند از این رو ورق های کامپوزیت معمولی از متری 90 تا 400 تومان در بازار موجود است.

گران ترین ورق های کامپوزیت ضد حریق است. فراموش نکنید نوع طرح و روش نصب ورق های کامپوزیت متفاوت است و همین موضوع باعث تفاوت در قیمت اجرت نصب این ورق ها می شود. علاوه بر این قیمت ها هزینه ی پرت ورق، قوطی و مصالح ریز مورد نیاز هم اضافه کنید که باعث تغییر قیمت اجرای این نما می شود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این  است که نمای کامپوزیتی را انتخاب کنید تا از کیفیت بالاتر و اجرای اصولی تر در آن استفاده شده باشد. راسا کامپوزیت در کنار شماست تا از مناسب ترین قیمت ها و بهترین مصالح نما بهره مند شوید. مهندسان راسا کامپوزیت با اطلاعات کامل در زمینه مصالح و قیمت های به روز آن می توانند به صرفه ترین نما را با بالا ترین کیفیت برای شا عزیزان تهیه کنند.

قیمت نمای آلومینیومی

قیمت نمای کامپوزیت

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد برای شما عزیزان به بررسی نمای کامپوزیت پمپ بنزین و ساخت نمای کامپوزیت پمپ بنزین پرداختیم. برای استفاده از نمای کامپوزیت بهترین شکل در جایگاه پمپ بنزین، نفت و گز ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم شرکت راسا کامپوزیت را انتخاب کنید. این مجموعه تشکل از تیم حرفه ای و با داشن بالا بهترین نماها را طراحی و اجرا می کنند. همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و طراحی اصولی نمای کامپوزیت را به این مجوعه با خیالی راحت و مطمئن بسپارید.

ویدیو نمای کامپوزیت پمپ بنزین

در این ویدیو شما عزیزان می توانید طراحی نمای کامپوزیت پمپ بنزین را مشاهده نمایید.

1 دیدگاه

  1. هلیا گفت:

    ورق های کامپوزیت در برابر رطوبت مقاوم هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *