• تاریخ پروژه: آذر ۱۴۰۱

  • مکان پروژه: شاهرود

  • متراژ پروژه: ۲۰ متر مربع

  • کارفرما: اقای سلمانی


    vasat

    لوازم یدکی سلمان

    یکی از مزیت‌های قابل توجه نمای کامپوزیت، طراحی لوگو و نام تجاری آن فروشگاه یا مرکز به صورت برجسته است؛ که جلوه خاصی به سردر آن می‌بخشد. راسا در این پروژه تلاش کرده تا با استفاده از رنگ‌های پرانرژی در اجرای نمای کامپوزیت سردر و نام این فروشگاه، تصویر ماندگاری در ذهن مشتریان ایجاد کند.

    یکی از مزیت‌های قابل توجه نمای کامپوزیت، طراحی لوگو و نام تجاری آن فروشگاه به‌صورت برجسته است؛ که جلوه خاصی به سردر آن می‌بخشد. مجموعه راسا در این پروژه تلاش کرده تا با استفاده از رنگ‌های پرانرژی در نمای سردر و نام این فروشگاه، تصویر ماندگاری در ذهن مشتریان ایجاد کند.